Wybierz miasto
Sport Logowanie / Rejestracja
Znajdujesz się w ogólnopolskim wydaniu.

Speed on the water uzależnia!

2011-06-10

Polski Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego przeprowadził badania wśród swoich zawodników, reprezentujących cztery dyscypliny: sporty motorowodne, narciarstwo wodne, skutery wodne oraz wakeboard i badania te jednoznacznie wykazały, że zawodnicy Ci są… uzależnieni!

Tendencja ta pogłębia się już nie z roku na rok, ale  z miesiąca na miesiąc! Uzależnienie zatacza coraz szersze kręgi i dotyka coraz młodszych zawodników! Ada Przybył, Anna Moś, Jacek Szubert, Robert Gładecki, Dawid Kazek, Mateusz Krzywiński, Krzysztof Bernatowicz, Marek Lojek, Przemysław Kuc, i nawet Michał Gembiak i Marcin Mucha to mistrzowie swoich dyscyplin i wszyscy są uzależnieni!

Co więcej, zawodnicy deklarują, że każdy kto tylko raz spróbuje, również będzie uzależniony!

Idąc dalej, władze Polskiego Związku Motorowodnego i Narciarstwa Wodnego z niezwykłą aprobatą patrzą na to uzależnienie i robią wszystko, aby grono uzależnionych stale się powiększało.

Podczas otwarcia kolejnego „sezonu uzależnienia” w czwartek, 9 czerwca 2011 roku, o godz. 12.00 w warszawskim PORCIE WISŁA, rozwikłano zagadkę owego uzależnienia. To nic innego jak: „speed on the water”, czyli szybkość, jaką osiągają na wodzie zawodnicy w czterech dyscyplinach: sportach motorowodnych, narciarstwie wodnym, skuterach wodnych oraz wakeboardzie. Pęd powietrza, adrenalina, szybkość to największe atrybuty tych dyscyplin, które sprawiają, iż są one niezwykle atrakcyjne, zarówno dla uprawiających je zawodników, jak i kibiców.

Jednak „speed on the water” to więcej niż szybkość na wodzie, to także symbol działań, w kierunku których zmierza Polski Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego. Wraz z rozpoczęciem nowej kadencji  władze Związku, podążając za szybkim rozwojem sportu, chcą być atrakcyjni nie tylko sportowo, ale również marketingowo i promocyjnie.

- Chcemy wprowadzić kilka istotnych zmian, dotyczących zarówno aspektów wizualnych, jak zmiana strony Związku, większa dbałość o wizerunek zawodników i szkoleniowców, jak i również promocja nowej marki na sportowym rynku, jaką jest właśnie „speed on the water”. Postawiliśmy na nowoczesne i dynamiczne logo oddające charakter czterech naszych dyscyplin, które jest  nacechowane żywą kolorystyką oraz łatwe w użyciu na wszelkich materiałach reklamowych – powiedział na konferencji prasowej Andrzej Marcinkowski, Prezes Polskiego Związku Motorowodnego i Narciarstwa Wodnego. – Ponadto wprowadzamy strategię marketingową, która zakłada poprawę organizacji naszych imprez, a także długofalową strategię rozwoju naszych dyscyplin. Dodatkowo jako pierwszy związek sportowy w Polsce wprowadzamy system zarządzania jakością ISO. Wszystko to ma na celu sprawienie, by nasze dyscypliny oraz marka „speed on the water” były jednymi z najbardziej konkurencyjnych w Polsce – dodał Prezes Marcinkowski.

Cele zostały więc precyzyjnie wyznaczone, a więc jedyne co pozostało to zachęcić wszystkich  do… uzależnienia! Sezon 2011 jest niezwykle bogaty w imprezy we wszystkich czterech konkurencjach. Zachęcamy do odwiedzenia nowej strony www.pzmwinw.pl, gdzie na bieżąco będziemy informować o najciekawszych wydarzeniach, zamieszać wyniki oraz fotoreportaże z zawodów.

Daj się uzależnić… od „speed on the water”!

ip

Dodaj do:
  • Wykop
  • Flaker
  • Elefanta
  • Gwar
  • Delicious
  • Facebook
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Google
  • Yahoo
Komentarzedodaj komentarz

Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Brak komentarzy.

video
FB dlaMaturzysty.pl reklama