System technologii KERS, który zostanie od tego sezonu wypróbowany w F1 jest niebezpieczny. Podczas hamowania bolid znajduje się bowiem pod bardzo wysokim napięciem.
- Chodzi o napięcie kilkuset wolt i natężenie kilkudziesięciu amperów, a to śmiertelny ładunek. Do tego mamy do czynienia z prądem stałym, więc jak za coś złapiesz, nie możesz już puścić - mówi dyrektor techniczny zespołu Renault Bob Bell.
Wtórują mu inni kierowcy, w tym Robert Kubica. Polak widzi jednak problem głównie w zbyt dużej wadze systemu, co będzie forowało mniejszych i lżejszych kierowców.
tvn24.pl/SZUCH
- dlaStudenta.pl
- Sport
- Formuła 1
- Aktualności
- Śmiercionośne bolidy?
Śmiercionośne bolidy?
2009-03-03
Komentarzedodaj komentarz
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy.