Już jutro w Zielonej Górze przed meczem ekstraligi żużlowej, w którym zmierzą się miejscowy Stelmet Falubaz z PGE Marmą Rzeszów, zostanie podpisana pierwsza w Polsce umowa o współpracy marketingowej pomiędzy klubami, reprezentującymi dwie różne dyscypliny sportu. Na mocy dokumentu Zagłębie Lubin i Zielonogórski Klub Żużlowy będą wymieniały doświadczenia, podejmowały wspólne inicjatywy i wspierały swoje działania.
- Umowa o współpracy marketingowej to efekt długotrwałych rozmów przedstawicieli obu klubów. Bardzo się cieszymy z faktu, że nasze ustalenia i dotychczasowa współpraca zostaną sformalizowane i będziemy mogli zacząć wdrażać je w życie – nie ukrywa zadowolenia Jacek Jurkiewicz, dyrektor marketingu i PR w Zagłębiu Lubin.
Porozumienie między klubami zakłada m. in. wzajemne wspieranie akcji promocyjnych, podjęcie prac nad wzajemną ofertą cenową dla kibiców obu klubów oraz wymianę doświadczeń i współpracę w zakresie merchandisingu i sponsoringu.
Samo parafowanie wspomnianej umowy, rozpoczyna właśnie kampanię marketingową Zagłębia Lubin – pod hasłem: „Wracamy do gry”, której nadrzędnym celem jest promowanie miedziowego klubu przed i w trakcie zbliżającego się sezonu na terenie Dolnego Śląska i Ziemi Lubuskiej.
ip